tirsdag 18. desember 2007

Ny Award...

~Y~


En AWARD fra Essemia ... en flott blogg som jeg stadig innom og titter...
Adwarden går til bloggere som kanskje ikke har så mye besøk - enda... Eller bloggere som liker å gi andre inspirasjon, eller bare stikke innom en blogg for å si hei...
Utrolig flott bilde da...ha,ha...
Egentlig synes jeg det er vanske lig å gi den til bare noen, men jeg gjør et forsøk...
Egentlig skulle alle fått den...
1. Engel, fordi hun har en flott blogg som er verdt et besøk...
2. Living White, fordi den juletreføljetongen der var bare så morro...
3. Prinsessas lille verden, der må jeg bare innom å se, en utrolig koselig og inspirerende blogg...
4. Timotei, tryller fram de utroligste flotte ting...
5. Emmelines, innspirerende og koselig blogg, bare må innom...
6. Canoza, en koselig blogg som er verdt et besøk...
7. Lovises hverdag, en koselig blogg som jeg besøker ofte...
Gir den til dere alle sammen, så har noen lyst på denne Awarden - må dere gjerne ta den...
Fordi dere alle fortjener en Award...
Ha en koselig dag alle sammen...
~ Y ~

5 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

TUSEN TAKK for det:)

Årets juletrejakt ble noe annet enn det jeg tidligere er vant med.
For å si det sånn, fikk jeg jo både mann og juletre, en å stelle med og ett og pynte på

Anne-Berit sa...

Hei,jeg har en utfordring til deg på min blogg.Håper du vil gjøre det.

ENGEL sa...

TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!!!!!SUPERKLEM FRA MEG!

Anonym sa...

ÅÅÅ Tusen takk for denne artige awarden. Den var fin å få nå.

Timotei sa...

Tusen takk!