tirsdag 18. desember 2007

Utfordring...

~Y~
Er blitt utfordret av:
til å fortelle om mine 7 ønsker til jul...

Her er mine ønsker, selvfølgelig ønsker jeg at alle skal ha det bra, at verden
blir et bedre sted å bo, at ingen barn har det vanskelig, at alle får den maten og skolegangen de trenger,
at vi ikke ødelegger naturen...o.s.v....
Her er mine andre ønsker...
1. Først så ønsker jeg jo at vi skal få en flott jul, og at familien min har det bra...
2. Et større bad hadde ikke vært så dumt...
3. Ikke en kakkelovn på stua heller...
4. At vi får en super sommer, sol og varme fra mai til september...
5. Med det samme jeg er innom det "huslige" kunne jeg tenkt meg å fått hevet taket, og fått tv- stua oppe, og trimrom til gutta i kjelleren...
6. En sånn ubegrneset tur/retubilett med fly til Danmark og gratis hotell, hadde vært noe det...
7. Så ønsker jeg at en slikk snill liten fe kunne svinge tryllestaven over heimen, og vips så hadde
helgevasket vært ferdig... og etterlatt en duft av lavendel...
Dette var mine ønsker...
Så var det å utfordre 7 stykker...
Og de er:
Ha en koselig kveld alle sammen...
~ Y ~

5 kommentarer:

Lemi sa...

å tusen takk :O)
så hyggelig da!

klem

MODERN COUNTRY sa...

Hahaha, jeg storler!! Tror du ikke jeg har sittet og tenkt på mine ønsker i dag eller? Vennen ville jeg skulle lage meg en ønskeliste til Jul så det er akkurat det jeg har gjort, laget ei liste.
En fe med tryllestav kunne også jeg virkelig tenkt meg! Har ikke hatt dagen min i dag og det flyter nesten rundt meg her. Begynner å bli tålig stressa nå før Fredag, da kommer den første gjesten. Plutselig får vi 3 og ikke 1 gjest og de blir til den 4, men åååå så koselig! Skal ta denne utfordringen jeg,så sees om et par dager!

minerva.jor sa...

Bra at du tok deg tid til utfordringen!
Vi er vel alle godt i gang med å få alle gjøremål i boks.....
det ønske om en bedre sommer håper jeg slår til neste år, en kjenner det utover vinteren de gangene vi blir snytt for sol og varme.
Ha en fin onsdag:)
klem.

FO - 2 sa...

Du, hvis den feen flyr innom deg, kan du sende den hit til meg etterpå da.... ;)

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Håper dine fine ønsker oppfylles:)
Feen har vært her allerede, skal forsøke å sende den videre til deg;)
Gratulerer med award! Så koselig!
Ha en super onsdag!
Klem:)