torsdag 6. januar 2011

Når kommer våren...???




Heisann dere...

Jula er kasta ut av huset, kanskje det finnes en liten nisse som har gjemt seg et eller annet sted,  som nå føler seg alene og glemt... vi finner deg nok skal du se...


Istappene henger rundt nesten hele huset, etter at vi mått "varme" opp i knelofftet...(kaldloft), hadde kommet kondens der - å alt vi hadde lagra der måtte flyttes...alt dette i desember...nå står alt midt på gulvet oppe på lofftet...blir en kjedelig jobb å gå igjennom alle esker...mye som bare må kastes p.g.a fuktskader... så blir det å montere luftelyrer...for å unngå kondens senere...


Is og snø over alt...he,he...skulle vært bjørn i disse tider - tror jeg er like glad i vinteren som bjørnen er...usj...


Like etter at Peppa var ute på en liten luftetur her om dagen, falt snøen ned fra taket - hadde snøen falt ned bare sekunder før - hadde Peppa fått all snøen over seg, snakk om flaks...


Næ-æ, der sto det jo en nisse, stakkar - han må nok få komme inn i varmen han også...

Drømmer om sommer og sol...dette bildet er fra 2008...

Ha ei super helg dere...
Her går det mot årets første jobbhelg...var så heldig at jeg hadde fri både julehelga og nyttårshelga i 2010...


8 kommentarer:

Brocante sa...

Våren kunne gjerne kommet med en gang til meg. Har ikke veldig behov for mer vinter.... Godt Nytt År Mita

Tulip sa...

Å så mye snø det har kommet nå, ja...sukk!
Men, det er jo bare januar, så ikke annet å vente.

Kjedelig med fukt. Håper dere får rettet opp i det.

Skjønner sønnen din godt som liker Metallica, det gjør jeg selv!
Kul veggfolie!!!

Elzie sa...

Jag tänkte detsamma när jag såg lille tomten. Tänk om HAN fått all snön över sig, hihi.
Hoppas du får en skön och julfri helg.
Kram Elzie

Timotei sa...

Jeg drømmer også om vår og sommer og lyser dager ikke minst!

Barbros lille atelier sa...

Her er det også mengder med snø, men jeg synes det er litt fint, og veldig kjekt for ungene:-) Men det er nok ikke lenge til jeg er forsynt...

Et riktig godt nytt år til deg og:-)

Klem

Randi sa...

Ja nissene finner jeg igjen overalt jeg også.7Syns vi har fått vår dose med snø i år....for ikke å snakke om snø og vind...hadde glemt hvor dum den kombinasjonen er når en skal ut med bil......brøyterne har litt av en jobb...
Bra hun kom seg inn før snøen løsnet.

Huff, så dumt med fukt på kaldloftet.Det verste er om noe som en virkelig er redd for er blitt ødelagt.

Nei, da skal jeg støvsuge før jobb...hadde fri Julhelgen, men nyttårshelgen måtte jeg til pers....;-)

Ha en fin fin helg

Sologbolig sa...

Ja, nå er det nok vinter, is og snø. Takk for hyggelig kommentar og god helg

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Oj, så mye snø! Her er den i ferd med å regne/blåse vekk i dag. Håper alt forsvinner så vi slipper å slite med klink is- det er nemlig noe herk!
Så kjedelig for dere med fukt på loftet, håper dere får bukt med problemet.
Ha en fin søndag!
Klem