mandag 15. november 2010

Vaskemegrundtomkring....


Heisann dere...

Her er uka avsatt til vaskebøtta...
Hadde tenkt å male taka på stua - men det er utsatt, planlegger å skifte det i stedet...MYE enklere det enn å vaske, ikke sant...

Men resten av huset skal få nærkontakt med såpevannet...



Starta i går...men rota meg helt bort, sydde gardiner og sengegavel til junior i stedet...
(kommer bilder etter hvert...en dag

Fant plutselig ut at advendtsbarnetv`n i år er Månetoppen...kan jo ikke ha en pjok gående rundt uten blånisselue og votter da, så de ble strikka i helg og tøva...



Ha ei super uke dere...


7 kommentarer:

Brocante sa...

Høres ut som vaskefilla har det bra der den ligger god og tørt? Mye morsommere med det du holder på med.

June J. Larsson sa...

God morgen!
Lyder litt kjent det der: å "rote seg litt bort" i helt andre gjøremål enn man hadde planlagt. Det ène fører til det andre liksom.
Slike "bærturer" har jeg rett som det er! ;)

Ha en god uke sammen med vaskefilla!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Christina Mari sa...

God morgen! Det høres veldig kjent ut. Jeg holder også på,men er så mye koseligere å gjøre andre ting samtidig.
Ha en super mandag!
Klem Christina

Turid sa...

Effektiv du!

Kjenner til det med å skulle noe...og plutselig gjøre noe annet...:)))

Det er mye vasking hos oss for tiden. Mye STØV etter all pussingen;) Maler og vasker;)

Ha en fin dag!

Klem fra Turid:)

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå hvor jeg kjenner den følelsene... skulle vaske i går jeg og... men fikk heller tatt for meg en masse morsomme prosjekter :) Hi hi...

Marie sa...

Så flink du er :)

Hennes sa...

Vasking er ut.. er det ikke det da? Jeg har sagt til alle at det er litt "inn" å ha det rotete og litt lo i en krok :O)

Klem Linda.