torsdag 25. februar 2010

Nesten helg igjen...


Heisann...
Ukene går jammen raskt for tiden - godt er jo det, blir jo raskere vår av slikt...
Leste foresten i avisen her om dagen at kulda skulle holde seg til langt ut i april...brrrrrrr....




Det er like før vi fryser inne...det iser både på vindu og dørlåsen...
MEN andre uke i juni og de to siste...(oppe i mitt hode er det da de tre siste ukene...) skulle bli fine, passer meg helt utmerket for da har jeg FERIE...


Sitter to damer i vinduskarmen også...tror nok de også venter på varmere vær...blir jammen mye værsyting her nå...





Blir litt sånn når man ikke - overhodet - liker vinteren, med snø og minusgrader, jo da juledagene kan vi ha snø...men så er det NOKKKKK.....





Bilder tatt i motlys er ikke noe særlig...men sånn ble det i dag...





Ha ei super helg dere...
(her er det jobbehelg...)

psssst...søndag kveld trekker jeg en vårgave...så vil du være med - så er det bare å slenge igjen en kommentar her...eller i et av de to forrige innleggene...så er du med...

11 kommentarer:

Lemi sa...

hei hei.. vårige og fine damer ;)
her veksle d mellom isende kulde, og mildt.. fra ene dagen t den andre... merkelig vinter... ikke fikk vi snø før i februar heller, vi som vanligvis har enorme snømengder... men kan fortsatt komme masse, så ska vel passe meg førr ka æ sei no ;) heheh

ha en finfin dag!

Timotei sa...

Åh, så fine de tildadamene var!
Jeg er heller ikke særlig glad i vinteren og i år har den vært laaang...Det er verst når det er så kaldt at jeg ikke kommer meg ut på tur engang. Men våren er der framme et sted, heldigvis :)

@afjo72 sa...

April??? Nei, nei, så lenge kan jeg bare ikke overleve kulda altså.... brrr...

Feiende flotte Tildaer du har laget! :o)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så fine Tilda damen du har.
Vårlig kledd var dem også.
Å ja det går mot vår selv om snøen lig og det er - grader.
Den som venter på no
godt venter ikke forgjeves :)
Ha en flott vinterdag.

May Britt sa...

Ja nå er det jammen på tide at våren kommer. Er lei kulda nå. Så flotte Tilda damene dine er. Har enda ikke fått somlet meg til å sy noen. Vil gjerne være med i trekningen om en vårgave fra deg :)

Lisbeth sa...

Hører jeg ordet vår og gave? Ja nå har vi hatt nok kulde. Jeg lengter! Håper gaven kommer til meg- som et løft etter tung vinter. Lisbeth

Kjersti M sa...

Så flotte Tilda damer, de var ihvertfall klar for våren. Liker heller ikke vinter men har ett drivhus, som fyres opp i midten av mars og der blir det litt vår.

Sologbolig sa...

Så enig med deg, nå er det nok, nok, nok vinter. Eg vil ha vår. Så flotte tildadukker i vinduskarmen. Ønsker deg ei god helg.

liven sa...

Heisann!!
Noen flotte damer du har sittende her!!!
Vi har det ikke så kaldt...men det er såååå mye snø!!
Krokus og snøklokker blomstrer sikkert ikke før i mai.....
Men lyse og fine dager er det...det gjelder om å se positivt på det :o)

ha en fin helg :o)

Elzie sa...

Så fina tildor du gjort. Nu är det ljuvligt med vårkänsla på dagen. Får se hur länge vi får behålla det. Det tär på snön i alla fall och det känns skönt.

Ha en fortsatt bra helg.
Kram Elzie

AnKa sa...

Flotte tilda damer du har sydd. Har planer å sy en slik selv... det er bare det at døgnet ikke har nok timer for meg... av og til skulle man ikke ha jobba...
Ha ei flott jobbhelg