lørdag 4. april 2009

LIster, lister og atter lister...

Tusen takk for alle koselige kommentarer... titter nok innom hos dere også i løpet av påsken...
Da er gubben og junior avlevert på flyplassen...
Skal hente de neste lørdag...

Stedet er Altea i Spania...


Der de skal tråkke opp og ned fjell, og ellers på flotte landeveier i området rundt Altea...

Apropo sykkel... det er ingen av dere som vet om en sykkeltrener i området, sørlige del av Nord-Trøndelag... klubben står for tiden uten trener... og en trener trenger disse flotte ungdommene... skulle du vite om noen... send meg gjerne en mail... syhjornet@hotmail.com

*******************************************
Kan noen fortelle meg, hvorfor disse boksene kan ta bilde av deg... å være så inmari frekke at de til og med sender en gul pappirlapp med noen tall på...

Kan jeg sende en gul pappirlapp...???

Her skal det males lister, og atter lister...

Kunne nesten malt eifeltårnet...hadde jeg ikke hatt slikk høydeskrekk...
Meter på meter med lister...
Og ei trapp...





Ha ei super påske dere...



7 kommentarer:

Hulda sa...

Ønsker deg ei god påske, selvom starten av den blir uten gubben. :)

Ingrid sa...

Hei! Lykke til med maling av lister!! Jeg ser du skriver at Stoff og Stil skal komme til Trondheim! Det var gooode nyheter! Vet du hvor de skal være, og når de åpner?
God påske!

Berit T sa...

Innom for å ønske deg en flott påske selv om du skal male lister...
Det blir nok flott til karane kommer hjem da. Godt å ha mannfolka borte når en skal male å styre på, da slipper en å tenke på så mye annet enn det en holder på med :o)

in my garden sa...

lykke til med maling av lister,har selv noen som burde vert malt for en stund siden.Hvet også hvordan det føles å bli tatt bilde av i boksen,skikkelig kjipt altså.Håper du får en riktig god påske

kreaLIV sa...

Innom for å ønske deg ei fin-fin påske.Å du kose deg med malearbeid. Lykke til :)

Elzie sa...

Jaså. det är till att vara gräsänka. Får hoppas du hinner med många lister.
Ha en bra start på veckan.
Kram Elzie

Hilsen fra landet sa...

Jeg skal også male, men følte at malejobben ble mer overkommelig nå når jeg kom på at jeg slipper å male hele Tour Eiffel! :-D