onsdag 25. mars 2009

Blomsterpotte til "besvær"...

Heisann dere...

Blomsterpotter er vanskelige saker... har en haug nede i kjelleren... men kan jo ikke kaste de, bare for at de ikke passer...
Synes blomsterpotter generelt vanskelige... derfor kledde jeg ei i linstoff, pynta litt med blonder... ja, bare for å se om det funka...
Fornøyd ble jeg ja...


Her er den hengt opp på veggen, sammen med et speil fra Kremmerhuset...
Er ikke fornøyd med den veggen uansett - det er noe som ikke stemmer... tapet - det hadde nok vært tingen, tror ikke jeg hadde trengt å sparkle den heller...det er noen lag maling på den...he,he...



Utgangspunktet for blomsterpotta... ikke så veldig flott... opprinnelig ei terakottapotte, som senere ble malt...
Nå - limte limstoff på den...

Blomsterpotta er hengt opp på veggen... med en "hjertebladplante" i...


Ha en super kveld dere...





6 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Heisann du;)
Takk for tips om diett, det skal jeg undersøke nærmere...Synes ikke du det er vanskelig å følge dietten?Potten ble flott, lurt å trekke den med stoff, hjerteblomst er så nydelige!
Vi har vært å spylt å ryddet litt i hagen i dag, godt at våren begynner å komme for fullt:)

Merete sa...

kjenner til det "problemet" der..potta blei kjempesøt den!

Elzie sa...

Vilket bra tips!
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du hadde en smart løsning der!!

Elisabeth sa...

For en kjemmpeide! TUsen takk for at du deler den, spørs nok om ikke den skal hermes etter..;)

Monica sa...

åååå så herlig stue du har, blir jo glad av å se på bildet jo:) er så glad jeg kom over din blogg for her var det mye lekekrt! er så kjekt å surfe rundt forbi for det er så masse nydelig inspirasjon å finne! tusen takk for en kjekke og inspirerendes titt:) legger deg til lista mi jeg og håper det går greit! ønsker deg en fin fredag og en god helg!!