fredag 25. juli 2008

Nå skal syrommet til "pers"...


Etter at jeg fikk (kjøpte) boken "Where Women Create", bare datt inspirasjonen ned gitt...
For NÅ skal syrommet bli "nytt"...
Men først måtte det ryddes, det så ut som et katastrofeområde...
Blir ingen STORE bilder derfra enda...
Mere enn nok det som vises her...he,he...

Stolen før...

Etter...

I denne boken var det jammen masse flott...






De siste bildene her er lånt fra nettet...
Drømmen er jo å ha det like koselig på mitt syrom også... en dag...
Når jeg syr - er stoff, saks, tråd o.s.v i et vilt kaos...

Innimellom terasseliv i helgen skal jeg prøve å få litt mere orden...

Må nok også innom IKEA en tur også - for kurver MÅ jeg bare ha...

Ha ei

GOD HELG ALLE SAMMEN...



14 kommentarer:

Torunn sa...

Her er det så langt fra ryddig hele tiden! Jeg liker å skylde på at vi har fire unger somalltid har med seg venner hjem, men når alt kommer til stykket så roter nok jeg litt selv også ;-)

Kontoret mitt ser omtrent ut som syrommet ditt, tenker jeg. Men det er mitt prosjekt utover høsten, å få orden der. Kanskje jeg burde kjøpe boken du har?

Nå derimot, skal jeg ut å nyte sommeren og livet.

God helg!

Klem Torunn

Min Verden sa...

hehe - lykke til. har en svigermor som syr, så jeg hvet hva som kan skje med sånne syrom når stoffene tar over mener jeg ;) Hanne

Elzie sa...

Vad fint det blev på stolen. Och nog behöver man rydde allt emellanåt. Har ju inget sånt rumt, men det räcker med köksbordet som blir alldeles överlamrat med saker som egentligen inte ska vara där. Bara för att jag inte har något rum *s*.
Hoppas ni får en härlig helg.
Kram Elzie

Klarafina sa...

Takk for boktipset! Den maa jeg se aa faa tak i. Jeg er fortsatt paa ferie som du kan se av skriften. Har det helt topp!
Ha en fin helg!

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei:) Takk for koselig melding inne hos meg!

Hagen din er virkelig nyyydelig:)Ser så naturlig og "riktig" ut, ikke oppstilt, slik den lett kan bli....

Forstatt gooo sommer!

Alma Merethe sa...

Det blir spennede å se hvordan rommet blir. Ja det er farlig av å til å lese i bøker. Man blir såååå fristet. Hi hi.

Skulle bare innom å si at det ligger noe i bloggen min til deg.

Ha en fin fin dag!!

Sologbolig sa...

Den boka såg bra ut. Er tilbake etter 3 uker på farta. Rovinj var topp!

MODERN COUNTRY sa...

Hei hei Mita!
Håper du har det bra!
Så kos det var å lese kommentarene du la igjen i bloggen! DU er så snill med orda du :)
Håper du har hatt en deilig sommer!
Nå skal jeg ta meg god tid å lese gjennom dine siste poster.
Klemmer fra meg!
Aina

Orlaug sa...

Hei!
Syrommet mitt trengde òg absolutt
ein ansiktsløftning. Har kalla det kaoskontroll. Og når alt skal ut, det skal malast,ryddast og sorterast vert det litt av eit prosjekt. Men det går framover...

ENGEL sa...

åh!gleder meg til å se etter-bilder!!!!her er det kokende,så her har det stort sett vært bading,vanning,grilling og avslapping i helga.boka var det masse fint i,en venninne har den!
klæm

Anonym sa...

Vilket härligt boktips du visar. Stolen du har fixat är ju så fin..
Hoppas att ni inte smälter bort i värmen.
Kram

♥ H@rmoni ♥ sa...

Her var det orden i sakene! Gøy å få inspirasjon og ta fatt på nye idèer! Du får det nok fint, og stolen ble så fin som ny! :O)

naturglede/Randi Lind sa...

Synes du har så mye fint, at jeg har en award liggende til deg. Kom og hent den da?

Timotei sa...

Ja, det gjelder å ha orden i sysakene. Stolen ble flott! Gleder meg til å få se flere bilder etter hvert. Jeg har også fått "nytt" syrom. Det er utrolig hva litt maling kan utrette.
Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!