mandag 19. mai 2008

Mita`s Dukkehjem...

Heisann, i dag har jeg tenkt og vist dere mitt Miniatyrhus...
Kan vel kanskje si det er litt sånn bloggtørke for tiden, ute er det regn og kaldt...
Har jo en egen blogg for Mita`s Dukkehjem...
Der er det mange flere bilder tatt underveis i byggeperioden, begynte på huset i februar -08...
Nå er rommene ferdig tapetsert, bortsett fra et, noen er malt, gulvene er også ferdig i alle rom...
Nå er det bare å fylle opp huset, skal nok få tatt turen innom en butikk i Oslo til sommeren...
Det er jo ikke alt en kan lage selv...
Oversiktsbilde...
Huset er i tre etasjer pluss loft...

Gangen nede...



Stua, peisen er laget av oasis...

Barnerommet...

Foreldre-soverommet...


På lofftet finnes det et rørkerom...

Boden ...

Her blir det bad etterhvert...

Kjøkkenet...

"Biblioteket" tror jeg...


*****

Ønsker dere alle en flott kveld og en koselig uke...


26 kommentarer:

alvorada sa...

Bare en ting å si til dette:
FANTASTISK! :)

janne - kathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
janne - kathrine sa...

Det er så utrolig fint :-)
Er det lov å leke med det da?

Tittet i den andre bloggen din også - jammen mye jobb, men det må jo være gøy å få til så mye fint selv. Likte godt løsningen din på kjøkkengulvet :-)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

FO - 2 sa...

Koselig! :)
Skjønne møbler og detaljer.

Brocante sa...

Utrolig morsomt å se framgangen i "byggingen" av huset ditt! Må si at jeg er innom dukkehus bloggen din fra tid til annen også. Så gøy det må være!

krinkelkroken sa...

Så vakkert Mita! Ser ut som en fantastisk moro hobby, de skjønne små møblene;)

Elzie sa...

Har sagt det förut och säger det igen. Vilket fantastiskt dockhus du gör!!! Man blir helt imponerad *s*.
Hoppas du har en bra vecka.
Kram Elzie

Anne-Berit sa...

Har du laget alt dette selv?Fabelaktig,noe så flott.Ha ei fin uke!

Bergheim sa...

Utrolig hva du får til. Alldeles nydelig. Ønsker meg et sånnt jeg også..

Anita sa...

Det er bare sååå fint!! Og detaljrikt!! Me like!!! Ha en flott dag! Klem!

Anonym sa...

Litt av en jobb du har gjort her da! Kjempefint :-)

annemariesquilt sa...

Noe så nyderlig!!!
Alt er jo bare helt topp, og alle rom er der som pleier å være i et ordentlig hus.....
Lykke til videre, ser innom en annen gang også!!

Lovise sa...

FOR en jobb du har gjort!! Og så smått!!
Tenk for en drøm for ei lita jente å få kikke inn der..

Gamlå sa...

Så flink du er. Hadde jeg hatt et slik dukkehjem, så hadde jeg brukt det ofte...Tenke seg til når en er trøtt og trenger litt ro..så kan en bare sette seg ned i godstolen å la øynene og tankene drømme seg helt vekk når en titter i rom for rom.

hilsen Gamlå

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du er fingernem altså!! At du klarer å lage alt dette småtteriet!! Det er jo akkurat ut som et vanlig bolighus, bare så smått, så smått. Et lilleputthus!!

Merete sa...

Fantastisk flott miniatyrhus du har laga deg!! utruleg mange og søte detaljar..

Mia sa...

Sååå nydelig! Litt av en jobb som ligger bak det hele, og en god del er det vel igjen også, men herlig blir det. Det er jo noe så fascinerende med slike små miniatyrer.

Marie sa...

Dokkehuset er nydeleg! Så fine detaljer!

Hilsen fra landet sa...

Så nusselig! For en tålmodighet du må ha!! Du må være en drømmebestemor å komme til...

Anonym sa...

Nydelig, nusselig og bare helt perfekt. Må jo være en fin måte å få utnyttet oppussings-genet, som min mann påstår jeg har...
Har to dukkehus stående,min datters og min niese's - men ikke nok timer ennå til å gå løs på de. kanskje den dagen de selv blir mamma til en liten pike :-) Kos deg med huset og takk for inspirasjonen :o)

liven sa...

Åh så yndig da!! Litt av en jobb du har gjort men sååå fint:)
Ha en fin kveld:O)

Kjersti sa...

Så fine bilder fra dukkehjemmet! Det er jo bare et helt fantastisk hus!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Herlig Mita! Det vet du at jeg mener fra hele mitt hjerte. Så fasinert som det går an ! Ha en skjønn helg.
Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Å du, det er kommet en egen oversikt på hageblogger. Kanskje du allerede hr slengt deg med allerede?! Skla legge inn link til siden etterpå.
Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hageblogger.... klikk på bildet av humlen i sideinnleggene mine!! Håper varmen snart når dine breddegrader også, krysser fingre!!
Klem

Anonym sa...

Hei, så flott at du fant frem til hageblogger, da er du registrert :) (og takk til lisbet som sprer det glade budskap)

Hyggelig blogg du hadde, gleder meg til å følge deg og hagen din!