torsdag 24. april 2008

Vår-pause...

~*~
Tusen takk for alle de koselige kommentarene fra dere...
Er for tiden litt sånn Blogg-lei, så derfor har jeg bestemt meg for å ta en paue, om det blir to dager, to uker.........eller....... men kommer nok tilbake...
Energien forsvant med det fine vårværet vi har, når bjørka "blomstrer" er det bare å holde seg inne...
Stemmen blir også borte, noe junior og gubben er såre fornøyde med... men i dag skal jeg ut å kjøpe meg en dommerfløyte - å gjett om den skal brukes...he,he...
Men jammen har jeg fått trimma magemusklene de siste dagene - hoster og hoster, så det er jo aldri så galt, at det er godt for noe...



Fikk sydd en liten kanin...
*************

Måtte jo hente noen hagebilder fra nettet igjen...

For inspirasjon...






Ønsker dere alle en flott vårtid, med masse sol og fint vær...
Kommer nok til å stikke innom dere sånn i "hytt og pine", kan jo ikke forsvinne helt heller da...


~*~

Vi Blogges...

32 kommentarer:

Randi sa...

Huff sånne blogg pauser liker jeg ikke...det er nå jeg blogger masse!!...kommer til å savne deg..håper det ikke blir så alt for lenge bloggpause.

Håper pollen ikke ødelegger for mye av våren for deg.

Klem...kos deg i vårsolen. Så blogges vi om noen uker.

chevostar sa...

Dette er litt rart.. for tanken har streifet meg og.. og ta en liten blogg pause.. men har ikke kommet så langt enda.. har liksom ikke helt tid til dette nå.. skjer så mye annet.. kommer nok ikke til å ta pause enda iallefall..

Håper ikke pausen din bllir så altfor lang da!

Kos deg i hagen!

Vi blogges for håpentligvis snart igjen!

Nyperosa sa...

Ja, selv er jeg
storfornøyd med
bare å sveve rundt
på besøk til dere
bloggere, og titte
innom både her og der : )

Uansett, det er jo
enkelt å annonsere
sin ankomst igjen på
"Norske interiørbloggere".

Au revoir.

liven sa...

Håper ikke du tar for lang pause nå da!! Bloggen din er så fin!!
Kjempefine inspirerende bilder du viser:)
Du får ha en god bedring med allergien din......må være slitsomt!!
Ha det bra:O)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Flott kanin du har sydd.
Ta deg en velfortjent bloggpause det trenger vi alle i blandt.
Men du må ikke slutte du
har mye å bidra med.
Kos deg med planter,prikkling og hagearbeid .. JA nyt våren.
Ha en koselig dag og god helg :)

Elzie sa...

Usch, den förkylningen låter inget vidare. Hoppas den går över. Och du!! Bli inte borta för länge från oss. Vi kommer att sakna dig och dina fina inlägg.
Ha en bra helg, njut och krya på dig.
Kram Elzie

Anonym sa...

Har kost meg her på bloggen din igjen.Søte kaniner. Har en 15 åring her som hoster og nyser og skulle vel helst ha holdt seg inne nå om dagen.Ønsker deg riktig god helg.

Anne-Berit sa...

Hei,hei,er litt blogglei jeg også.Har laget hjemmeside både til oss selv og til ei venninne,og det var mye arbeid,så blogginga har kommet i andre rekke ei stund nå.Og nå er været fint her,så da er jeg mye ute med Titti,synd for deg at du er allergisk,nå når alt er så vakkert i naturen.Håper du får ei fin helg i alle fall.Hilsen Anne-Berit.

Tonje sa...

Så trist at du ikke er i toppslag...får håpe det blir bedre,eller at du får noen medisiner for pollenet.

For noen nydelige bilder du viser her i dag...sukk!

Håper du ikke blir for lenge borte,din blogg må jeg ha med meg ellers så mangler det noe...

Ha det så godt så lenge da,så snakkes vi!

Merete sa...

ta ein velfortent pause du, Mita!! eg jenner på det samme..har liksom lyst å gjera alt anna enn å blogge, og så er det ikkje så mykje håndarbeid som vert ferdig i vårveret.
Håpar du kjem tilbake snart!!
Ønsker deg ei fiiin helg :o)

Photo-Me-Life sa...

Tror det blir mange slike bloggtørker til våren. Mange av oss har sikkert 1000 ting som må gjøres ute og inne fremover, så kos deg masse og kom tilbake da lysten er der:)

Klem

Timotei sa...

Tror det er mange som er litt bloggleie for tiden. Kan jo være godt med en liten pause. Kos deg i vårsola og god bedring!

Prinsesse Elin sa...

Nei ikke gjør det. Bloggpauser er skikker sundt og godt for noen og enhver. Kos deg masse så høres vi.( det betyr egentlig - VÅG DEG Å SLUTTE Å BLOGGE HELT) Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Hmm,tenker du planlegger en bitte liten pause,da? Kos deg masse ute i vår været,og bli full av blogg energi:))Vi høres

Emmeline sa...

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen Mita,. Det er merkelig hvor vårslapp jeg har vært i år!!

Men foreløpig går det som det pleier... Håper du er tilbake om ikke alt for lenge Mita??

Jeg er på en liten bloggerunde
( eller den er vel egentlig ganske lang) for å takke for varmende ord på ettårsinnlegget mitt!! Tusen takk. Håper helgen din blir herlig;) Ha en fortsatt deilig lørdagskveld!! Vi blogges forhåpentligvis om ikke alt for lenge!!!

Hilsen fra landet sa...

Herlige bilder. Og vi ses nok! Ta bare den pausen du trenger, vi venter på deg vi vettu!! ;-)

Anonym sa...

Hei, hei..
Fant deg på bloggen til min venninne Cecilie, og tenkte jeg skulle kikke litt innom her.. Og det angra jeg ikke på.. For bloggen din er bare helt fantastisk flott.. Mange kjempe flotte bilder også satte de dagdrømmene mine i gang.. hihi..

Bolggen var flott og jeg kommer garantert innom igjen..

Klem fra Lise..

Brocante sa...

Hei - håper virkelig du kommer tilbake til oss snart. Har kost meg masse med bloggen din så håper du finner inspirasjonen igjen når det har gått noen uker. Forstår deg så godt også - noen ganger er det helt tomt for ideer til innlegg. Velkommen tilbake i alle fall!

Nette sa...

Håper formen din bedrer seg snart, kjedelig å ha det sånn om våren ja. Jeg tenkte også å ta en bloggpause, for jeg føler ikke at griser og vesker er spesielt spennende og ikke rekker jeg over alle de andre bloggene så ofte som jeg vil heller. Så pause eller ei, det kommer nok til å gå litt i slow-motion hos meg en periode fremover også:)
Gleder meg til ditt neste innlegg iallfall, det skal du vite:)
Klem

annemariesquilt sa...

Godt med en bloggpause innimellom, nyt den og våren så lenge du kan.
Fin kanin du har laget....

chevostar sa...

Hei på deg!
Håper du har hatt en flott helg i hagen din! Og at du snart er litt lei hele blogg pausen! :)

Ville iallefall bare si at jeg har lagt ut litt oppdateringer fra dukkehuset mitt i dag!

Har hatt regnvær i helgen.. og da kom arbidslysten tilbake!

Ha en flott uke mita! Håper du snart er tilbake!

Lemi sa...

kom snart tilbake!!!

My little footprints sa...

Hei!
Jeg synes det er slettes ikke rart at det er noen som tar seg ei lita pause nå jeg. Man må jo ha tid til å nyte godværet også! Og nå som det er vår, så er det jo mye å gjøre rundt omkring i hager og slikt! Det er ikke tvil om at blogging tar lang tid, det tar tid og besøe alle, Så kommer du sterkt tilbake med masse ny inspirasjon ;) Det er jo viktig å ikke bli lei, man skal jo kose seg med bloggingen! Du får kose deg litt nå da, håper du får masse sol, og så gleder jeg meg til å høre fra deg igjen ;))
Klemmer fra Beth

My little footprints sa...

Hm.. det hoppet visst ut en hel settning der jo.. ;)
Jeg skrev at det tar jo tid å besøke alle, skrive kommentarer og lage egene innlegg! ;)

FO - 2 sa...

God pause. :)
Vi blogges.

Elaine sa...

Hejsan! Vi finns här när du känner för att komma tillbaka igen. Ta en härlig timeout och så ses vi om en sund.
Klem!

Berit T sa...

Håper du har det bra. Dumt at du blir syk av bjørka, nå når den er så fin med sine nye små blader. Det er jo så dilig å få nyte alt som skaler hver dag, for i naturen skjer ting fort nå.

Så koselig kanin du ha sydd. Det er godt med hobbyer da når en må være innendørs.

God bedring så blogges vi!

Designe sa...

Vilka vackra trädgårdsbilder! Ha en skön bloggpaus! Hoppas du kommer tillbaka! Kram :)

BeBe`s blogg sa...

Skjønner godt at du ønsker deg en bloggpause - det er jo så mye annet å ta seg til nå mot sommeren. Her i nord er vi jo knapt kommet til vår, men nå begynner det å letne. Vi har deilig temperatur for tida, så vi kommer etter. Har blitt slått ut av forkjølelse, den sitter hardt i, så det har vært bloggtørke noen dager. Er bare innom og titter hos dere. God bedring, og god blogg-pause!:)

Nilla sa...

Håper du ikke blir for lenge bort fra oss da:)

Men kos deg og slapp av.
Klem;))

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ønsker deg en deilig bloggepause. Blir nok mindre fra min verden også fremover. Hagen kaller og da er det godt å konsentrere seg om det en har lengtet så lenge etter, Rart med deg Mita, Idag var jeg til byen og på min vei til Laura Ahley for å møte min mor gikk jeg forbi Miniatyrhus butikken, aner ikke hva den heter, men altså ,den ruten tar jeg hver gang jeg skal til LA og hver gang tenker jeg på deg:o)
Varme klemmer

Hem och Lycka sa...

Ha en skön bloggpaus och pausa inte för länge ;-) Sööt kanin! kram!