torsdag 28. februar 2008

Jammen ble det helg igjen...

~*~
Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legge igjen hos meg...
****
Her er en liten sniktitt på hvordan mitt kjøkken kan bli...
Sydde en duk av div stoffer, her er gardiner, laken, duk og div som jeg hadde liggende..
Mangler en blodnekant enda her da...




Hyllen over benken skal få en blondkant...

Blir nok den mitterste fargen som havner på veggen her i kjøkkentet... litt missvisende den fargen som vises her...


Noe nytt i vinduskarmen...


*****

Tusen takk til Essemia for denne flotte Awarden...


Meningen er jo at jeg skal gi den videre...

Det er jo så utrolig mange flotte blogger som jeg ønske å gi den til... vanskelig å bestemme seg... derfor gir jeg den til dere alle... IKKE vær sjenerte nå da - TA DEN MED DERE...

Derer fortjener denne...

******

Ønsker dere alle ei riktig god helg...

Jeg kommer til å stikke innom dere til uka...

Blogges...

~*~


25 kommentarer:

Elzie sa...

Vad det ska bli spännande att se vad det blir av detta.
Hoppas du har en bra torsdag.
Kram Elzie

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så fine fargen du har satt sammen til duk da. Blir sikkert nydleig når blondekanten kommer på plass.
Blir spennende å se ditt kjøkken.
Fin plante
Ha en fin kveld ;)

MODERN COUNTRY sa...

Takk for den Mita :) Planene både høres og sees flotte ut, nydelig med pasteller. Riktig så sommerlig og romantisk. Helg sa du? Nei, ikke enda vel..men tiden flyr!!

Ha en god kveld!
Klem

Anita sa...

Nydelig duk! Idag har jeg skjært lapper til teppe også! Har kviet meg litt for det, men nå er det gjort! Har tenkt og ha annen hver hvit hele tiden!! Noen erfaring med det? Føler selv at det kanskje blir litt ryddigere! Og kanskje litt enklere på mitt første teppe!
Ha en flott uke videre!

Tonje sa...

Hei vennen!

Så spennede det blir å følge med på hvordan kjøkkenet ditt blir=)

Ønsker deg en kjempe flott helg!

FO - 2 sa...

Flotte detaljer hos deg Mita.
Kos deg blant alt det vakre og ha ei fin fin helg! :)

krinkelkroken sa...

Heisann Mita:)
Blir kjekt å følge med på hva du får til på kjøkkenet, spennende farge du har valgt!
Duken var kejmpefin:)
Ha en deilig helg Mita!

Merete sa...

Nydelege stoff du har brukt til duken! gler meg til å sjå korleis kjøkkenet vert etter kvart :o) ønsker deg ei fin helg, Mita!

Nette sa...

Herlig duk du har sydd og rosafargen blir nok fin, gleder meg til å se hvordan det blir:)
Riktig god helg!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gratulerer med Award! Og følger spent med på kjøkken prosjektet.
Klem og god helg!

Anonym sa...

Vilka fina färger det är i duken..
Spännande att få se mer av köket.
Ha en trevlig kväll.
//Eva

My little footprints sa...

Hei!
Så artig med en liten sniktitt! Skal bli morsomt å se hvordan det blir seende ut!
Ønsker deg iallefall en herlig helg med massevis av kos ;)
klemmer fra Beth

Berit T sa...

Blir spennende å se dette. Følger med ser du.
Nydelige farger i duk og til kjøkken!
Ønsker deg en fin helg!

Anonym sa...

Hei hei.Er helt imponert hva du har fått til i huset,så mye smått,og så mye fint.Skulle tro bildene var fra hvilket som helst stort vanlig hus.Du er bare flink:)Ha en super helg

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmm, ljuvliga hemtrevliga ting och bilder! KOmmer bli jättefint! Mari.

Petunia sa...

Tusen takk for at du tenker på oss alle! Skal bli spennende å følge med på planene dine:)
En flott helg til deg også:)

Randi sa...

Hei du. Jeg lurer på en ting. Hvordan får du overført bildene på stoff. Jeg har flere meter med lerret som jeg kom på jeg kunne bruke som store puter. Men jeg aner ikke hvordan jeg får trykt på bildene.
Kan du hjelpe meg+

Klem Randi

Anonym sa...

Hallo! Her er det travle dager, men må jo innom en tur og ønske deg god helg.
Det er så deilig å komme inn her og få litt vårstemning ;o) trenger det nå etter alt snøslapset som har kommet de siste dagene.

naturglede/Randi Lind sa...

Så morsomt at du fikser kjøkkenet, det blir sikkert fint. Skulle ønske jeg fikk litt av iveren din, for mitt kjøkken trenger også til fornyelse snart. God helg og lykke til videre:)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Klarafina sa...

Dette blir nok alldeles nydelig.

Hulda sa...

Jeg tror det blir flott på kjøkkenet hos deg. Likte så godt duken du har sydd, herlige farger og mønster på stoffene.

annemariesquilt sa...

Tar awarden og sier tusen takk...
Fin duk du har laget, stoffene var bare skjønne. Ha en flott uke.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Underbar färgsättning!!!!

ska släppa in lite skärti mitt hem nu till våren med!!!Så fint, vårigt o romantiskt!!!

Ha det gott MM

Line sa...

Så koselige ting du har på gang her! Skikkelig country living stemning (¨,)