lørdag 6. mars 2010

No e d endelig hælg igjæn...




Heisann...

Ja, da ble det endelig helg igjen...men ikke uten en tur til blomsterbutikken...gåkke d...
Men det ble ingen avskårne blomster i dag...
Etter som det er rimelig tomt i stua - av potteplanter, er nok tiden inne for å fylle opp vinduskarmer og div. bord inne...




Må ha planter som tåler å bli "glemt"...er ikke hver uke jeg husker at de trenger vann...var en periode jeg skrev "vann planter" på kalenderen - men tror dere jeg huska det da...



Plante (hva den nå heter), bøyle og krukke ble kjøpt, men en grønn  kjedelig bøyle var ikke det jeg hadde tenkt meg...ok, så var det bare å forvandle bøylen da...rosa sløyfe, blonder og et hjerte jeg hadde...å så lim da...



Hjerte med prismer...



Hjertet fikk henge i plantebuen...



Å sånn...ble resultatet...

Ha ei super helg dere...



7 kommentarer:

Orlaug sa...

Det vart andre boller, ja.....med blonder og pynt.....fint!!!
God helg!

Laila sa...

Det ble kjempelekkert, smart du.
Ha en god helg, klem Laila

Tulip sa...

Så kreativ du er, det ble veldig fint!
Vips: en litt mer pyntet grønnplante der!;)

God helg!

Torilpia sa...

Det ble bra lekkert .. :o) Kjekt å ha litt "magi" på lur :o)

Ha en kjempefin søndag og ei kreativ ny uke :o)

farmor sa...

Hei du:) Fant deg i dag. Koselig blogg, du har. Skal titte inn til deg av og til, her er det inspirasjon å hente. farmor

Elzie sa...

Vad fint du har gjort det. Över sommaren har jag gärna blommor som klarar sig bra själva eftersom vi inte är hemma så mycket då. Annars går det bra med vilka som. Just nu har jag en massa pelargoner i mina fönster, men jag har sett att vissa inte har klarat vintern, så snart åker dom ut. Dags att få plats för sådden!!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Hennes sa...

Heisann..

Så utrolig smart..
Veldig fint...
Du er lur altså :O)

Ha en super helg.

Klem Linda