mandag 29. august 2011

Nææææi, tom for maling...


Heisann dere...

Da var mandagen her igjen... jeg synes faktisk det er flere mandager i året enn lørdager...merkelig...
  I dag var planen å male ferdig soverommet/gjesterommet oppe på lofftet...på med maleklærne - hm, for å si det sånn - alle klær er vel maleklær, tror faktisk jeg ikke har klær uten en malingsflekk på...

Men bøtta var helt tom...!!! (og helt ute av fokus...)


Ja,ja da er det vel bare å finne på noe annet å gjøre, for bilen er heller ikke hjemme...så jeg kommer meg ikke på Byggmakker en gang...går d ant da...???


En ferdig mala vindusvegg...så der fikk jeg da ordna ferdig - hang opp gardiner og ei kappe...gardinene er sydd av gamle laken og kappa av et dynetrekk...



Ha ei super uke dere...

Klem fra Mitas hjørne... 

5 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Før eg klikka bildet ditt større, trodde jeg det var ei tromme :D :D men hvis bøtta er tom, kan du vel sikkert bruke den til tromme...??

ha en fin dag!

Elzie sa...

Det går inte alltid som man tänkt sig, haha.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Haldorsdatter sa...

Så godt at det kommer flere mandager :-)
Lykke til neste gang:-)

Haldorsdatter

Berit T sa...

Typisk når en først hsr rigget seg til så er det noe som mangler.
Flott blir det iallefall, der du har pyntet.
Så koselig det var med de røde detaljene du har brukt på forskjellig.
Lykke til videre med malingene, jeg gleder meg å se ferdig resultat.

liven sa...

Heisann
Kjedelig å være tom for maling når man er klar for et tak!!
Lenge siden jeg var innom deg....og så mange fine innlegg som du har hatt i sommer :o)
Nå skal jeg ta meg en ordentlig kikketur her hos deg!

Ønsker deg en fin helg mita