mandag 8. august 2011

En regnværsdag ved symaskina...





 Heisann dere...

Ja,ja...her regner det i "bøtter og spann", like før en må finne seg en båt...
 En kan iallefall ikke sitte ute å nyte sommerdagen...da blir det å finne på noe...
Fant fram strikketøyet - men der hang en trå fast i kurven..........grrrrr.....


 Putta først strikkinga i en pose...men det så ikke noe særlig ut du...



Ok...mala kurva hvit, fant noe stoff jeg hadde liggende... 


Dermed var det bare å sy et trekk til kurven, for å hindre at tråden sitter fast hver gang jeg skal strikke... 


Tenkte først å sy en volang til kurven, men fant ut at en sybord var like fint...
Å da ble det jammen både en pose og mere til... 


 En pose til skittentøy som skal ut på Julibakken...


En  mindre pose ble fylt med lavendel... 


De får henge her til "pynt" så lenge, for sola må da titte fram en av dagene - så jeg får tatt med meg posene til Julibakken...


 Nå skal jeg finne fram strikkinga, (julegaver er på pinnene)...for NÅ henger ikke tråden fast...

Ha en super kveld dere... 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er da godt med noen regnværsdager, så får man gjort noe annet også. Kurven ble kjempe fin!

Ønsker deg en fin kveld!
Klem LiSa

Fingerbølla sa...

Heia, for en fin blogg du har....eg har kosa meg ei stund her inne... Til trøst, her regne det også i dag, så eg har maleprosjekter på gang.
Kjempekoselig kurv!!!!