lørdag 5. mars 2011

Hælgadating med symaskina...





Heisann dere...

Her om dagen ramla ei knallfin bok rett ned i postkassa vår...
Cath Kidston var månedens bok i Hobbyklubben... denne boka og den nye Tilda-boka...fra Capris...ja da er inspirasjonen på topp...
Boka inneholdt alt en trenger for å sy sin egen Cath Kidston veske...
Så nå skal jeg lete fram symaskina...



Måtte jo vise dere noen bilder fra boka...


Boka inneholdt mange flotte mønstre på vesker - å de får en jo ikke for mange av...
En trenger jo alltid ei veske...
Om ikke annet er det de flotte til å putte unna masse rot i - med andre ord "dekorativ oppbevaringsrot"...


Sommerputer...for sommeren er jo ikke så alt for langt unna  - i går hadde vi bar mark, og vårfølelse...i dag til morran var det igjen SNØ ute - og null vårfølelse...






Ha ei super helg dere...for nå skal jeg nyte lyden av symaskina og etterhvert kollenbrølet...
Dette blir nok ei super helg...








4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Herlig bok. Og Kollen-brølet skal eg jo få med meg. Ha ei flott helg.

Orlaug sa...

Den boka fekk eg òg...og gler meg til sy noko av det fine der.
Har ikkje studert den so nøye endå.......
God helg og kos deg med sying (og Kollensteming!)

@afjo72 sa...

Flotte vesker - dette må bli bra vettu ;o)) Riktig god helg til deg!

liven sa...

Heisann
en flott bok med masse fargerike fine saker :o)

ha en fin kveld Mita