fredag 12. november 2010

Mens man venter...å venter...

Heisann dere...

Selvfølgelig venter jeg på desember - har bare titta på julepyntetn, ikke tatt fram NOE...men jammen klør det i fingran etter å få pynta til jul...

Men for å få tiden til å gå...har jeg trimma vaskefilla...og melekoseten, mange biledrammer er mala hvite - de ligger til tørk...



Fikk jo et supert tips på NIB her om dagen - så stauder nå...så i dag dro jeg ut for å kjøpe såjord og frø...hvem kom hjem uten frø og jord...jepp meg...men i morgen...



Sådde lavendel for noen år siden, satte de i kjøleskapet, og ut i drivhuset etter ca 1 mnd...spira gjorde de også - første året, siden har ingen sett de...
Men nå skal jeg prøve å så de igjen, å sette de ute til våren kommer...kanskje jeg har lavendelplanter i beddene til sommeren...



Var innom en "haug" butikker å titta...gubban kor my fint d e...masse knallfin julepynt...



Så mens jeg venter på julemåneden kommer og det ENDELIG blir lov til å pynte må en jo finne på  noe...derfor har jeg leika meg litt med bilderedigering i dag...



Ha ei super helg dere...


2 kommentarer:

Elzie sa...

Oj vad du har jobbat! Det hade varit kul om man hade kunnat rita sådär, men det är ju tur att det finns program att använda, haha. Vad är det för program du använder förresten?
Hoppas du har en bra helg. Själv är jag hemma några timmar nu, sen är det jobbedags igen till 21.00.
Kram Elzie

BeBe`s blogg sa...

Her har jeg brukt ettermiddagen til å pakke noen julegaver. Godt å være kommet igang. Ønsker deg ei trivelig helg:)