onsdag 7. juli 2010

Litt mere fra Julibakken og noen små venner...

Heisann dere...
Enda flere bilder fra Julibakken - har blitt noen av dem , men håper dere holder ut - for det kommer garantert flere...



Her om dagen satte vi inn kjøkkenbenken - dermed måtte noen lister bort igjen...sette opp - ta ned, ja,ja. Men bra ble det...



Vinduene skulle egentlig ha fått sprosser, men på punkterte vindu - niks...men jeg har kjøpt elektrikkertape...he,he...hvit...så får vi se om jeg klarer å få det opp...
Vinduene skal skiftes - å da kommer det nok opp "ordentlige" sprosser...


Reiste sørover med håp om å finne det perfekte oppvaskstativet...men neida - fant ikke noe...
Så letinga fortsetter den - har foresten vært innom en haug med nettbutikker, ikke et oppvaskstativ å se - så om noen vet om noen, så rop ut...det må jo være et som passer her på Julibakken...



Hyllene kom også opp, nå er det bare å fylle de opp...akurat som om det skulle være så vanskelig - problemet er vel heller at plassen er for liten...he,he...


Noe blir skrudd ned fra veggen heime - for å få en ny vegg å henge på her...blir litt flytting fram å tilbake, men ting skal ikke flyttes uhemmet til Julibakken... Er det ikke plass/eller det skal byttes ut hjemme - skal det ikke utover til Julibakken...


Disse to små vennene ble hekla på ferienturen vår - ei  koselig uke i Vestfold med sol, for den har vi ikke sett så mye til her i Trøndelag...før denne uka...



En rosa og en lilla...


Bilen skal pakkes - for de siste feridagene skal nyyyytes i Julibakken...



For på mandag er FERIEN over for i år...jo da, Gubben har allerede jobba ei uke og junior har sommerjobb...men solfylte dager skal fortsatt nytes...

Ha fortsatt ei super uke og helg dere...



13 kommentarer:

Turid sa...

Å så fint det har blitt i kjøkkenkroken din! Masse flotte røde innslag:) Som du så hos meg også er der litt rødt:)
Foreløpig har vi også god plass i div hyller og skap...men om få år er der vel stappfullt tenker jeg.

Vi skal ha ferie om halvannen uke, så da skal det bli litt "hyttekos" på oss også! Gleder meg til å få vasket vognen utvendig, og terrassegulvet der ute. Beise gulv og male innsiden av gjerder mm:)

Nyt dagene!
Klem fra Turid:)

Mia sa...

Så fint det har blivit i Julibakken, ser så mysigt ut:) Kan tänka mig ni får många fina stunder där.

Njut helgen........

Mia

Prinsesse Elin sa...

Nå har jeg lest å lest meg nedover....har blitt kasta ut av bloggen din så lenge men nå ser det ut til at jeg er godtatt igjen;)
Fantastiske julibakken og fantastiske bilder. Ønsker deg en nydelig dag. Klem fra Elin:)

Sologbolig sa...

Så bra det blir. ang. oppvaskstativ så såg eg et lekkert et hos landromantikk I Tønsberg (de har nettside).
Så søte små du har hekla. Ha ein god dag. Klem

Anonym sa...

For en fin kjøkkenkrok, lyst og trivelig.
Har du sett det nye oppvaskstativet Bygel på Ikea?
Ønsker deg en fortsatt fin uke :o)

mimmi-leone sa...

Hei!

Så utrolig koslig det var, og veldig fint med de røde innslagene mot det hvite.

Ønsker deg en fortsatt fin dag/kveld!

Velkommen til å besøke min blogg!

Mvh Mimmi-Leone

Gro Marie sa...

tok en pause fra strikkingen, og da surfet eg på nettet og leste gjennom bloggene som fins på blogspot. Kom fram til din side og eg syns du har en koselig blogg!

Kjøkkenkroken falt i min smak, og noe lignende ska eg ha i min framtidige hytte (om eg e heldig nok!)

Lurer på om er det mulig eg kan få oppskrift på Kitty? Kunne tenke meg å lage en til stedatteren min.

Ta deg en tur innom bloggen min om du vil =)

Hennes sa...

Julibakken blir jo som en drøm fra et interiørblad :O) Nydelig og veldig sommer-kos-stemning..
Gleder meg til flere bilder jeg ;O)

Ha en fin sommer videre..

Klem Linda..

Kittyene var supersøte...

elisabethshjerterom.blogspot.com sa...

Hei!
jeg googlet "oppussing campingvogn" og vips, så fant jeg denne bloggen!så utrolig fint du har fått det til! jeg måtte bare linke til deg fra bloggen min, har nettopp kjøpt oss campingvogn og var på utkikk etter ideer:) Håper det er greit jeg følger deg videre også :)

elisabeth

liven sa...

Kjempekoselig på julibakken!!
Sommerlig og friskt me de røda detaljene....og jeg leter også fremdeles etter oppvaskstativ !!

Ha fine sommerdager Mita

Elzie sa...

Jodu, här är semestern också slut för den här gången. Det går alldeles för fort när man är ledig.

Vad fint ni fått det på Julibakken. Tycker så mycket om det rödvita tyget du använt.

Hoppas du kan njuta av sommaren fortsatt, trots jobb. Själv börjar jag inte förrän 4 i morron, så jag ska passa på och dona lite här hemma.
Kram Elzie

Tee of Vinnord Cottage sa...

Flott kjøkkenkrok!!! :) Er fargen på veggene grønn? Den ligner veldig på "min" kjøkkenfarge... og det hadde jo værts taselig moro med flere som er forelsket i den fargen!!! :D

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon