tirsdag 6. oktober 2009

Tilda...og tidstyven...

Heisann alle dere ute i Blogglandia...

Tusen takk for alle koselige kommentarer... jeg kommer garantert tilbake med bilder av "romdeleren" - skal bare få spraylakert de først - å jage tidstyven på dør...



For her har vi fått en ny beboer de siste dagene... Tidstyven kom inn med et brak...



Tiden rett og slett flyr... men jeg fant symaskina her en dag,  og resultatet ble 2 Tildajenter og 1 Tildagutt som skal bli med sørover til barnebarna der...



Nå pakker jeg bilen å drar sørover en tur... skal bare jobbe litt først... og kurses... men torsdag morgen setter junior og jeg nesen sørover... julegave-levering til barnebarn... det blir så koselig å se de igjen - lenge siden sist...



Høstferien er bare to dager her...



Håper  dere alle får noen koselige dager... 
Så blogges vi når jeg er tilbake igjen...







8 kommentarer:

Anita sa...

Sååå fine de Tildaene er! Kjempefine romdelere også! Kos deg med familien! klem!

Hennes sa...

Søte Tildaer. :o)
Gleder meg til å se romdeleren ferdig..

God tur sørover..

Linda

Elzie sa...

Vad duktig du är. Så jättefina Tilda-dockor. Och vilken fin julklapp.
Hoppas du kör försiktigt när du och sonen ger er iväg.
Kram Elzie

johanne`s rom sa...

Så fine de ble, er nok noen som blir glad for disse tenker jeg.Tidstyv ja, trodde det var alderen, jeg,(for min del da) men kanskje jeg kan si at det er tidstyven,skal tenke på den.God tur.

Unknown sa...

Hei Mita
Nydelige tildaengler...du er flink.
God uke til deg!!
Klem...Ellen

Tulip sa...

Å så fine de var alle tre!

Kos deg på fridagene:)
Klem Tulippa...

Merete sa...

nydelege tildaenglar!! herlege fargar på kjolane deira :)
god haustferie!

Monica sa...

utrolig skjønne tildadukker:) ønsker deg ei n ydleig helg:) God klem fra Monica