mandag 17. august 2009

"Drømmer"...

Heisann dere...

Her går dagene i "drømmen om et spikertelt"... Tegner og fantaserer om hvordan det skal bli... tro om drøm og virkelighet kan bli det samme...

Men iallefall har jeg mange ideer... hvilke farger som skal brukes... gardiner... tepper...lamper...

I ei 15 kvm stor "hytte" er det jo ikke plass til alt... men noe blir det jo... og IKEA har jo det meste...


Denne benken skulle jeg gjerne hatt plass til...


Denne soffaen skal jeg iallefall ha... en sovesoffa - greit med ekstra plass til overnatting, campingvogna blir "omgjort" til soverom...


Skap, oppbevaringsplass får  en vel aldri nok av - og plass til en liten flatskjerm, egentlig skulle campingvogna være tv og datafri... men det blir den nok ikke - jeg ble ettertrykkelig nedstemt på det området... 


Dette bordet MÅ jeg bare ha...  fargen er nok ikke den jeg vil ha... men med maling ordnes det...


Ha en super uke dere...

2 kommentarer:

johanne`s rom sa...

Er det ikke deilig å ha litt drømmer, og vite at de antagelig går i oppfyllelse også. Kommer nok til å bli koselig i spikerteltet ditt, ja. Kos deg og drøm videre, planlegging er jo halve jobben.

Sologbolig sa...

Dette blir jo spennende. Vi har tenkt spikertelt-tanken vi også. Men har lagt det litt på is. Overtok nettopp et landsted så vi må se det litt an om vi faktisk har tid til begge deler. Så foreløbig blir det bare fortelt ! Ha ein fin dag.