søndag 19. juli 2009

Late Sommerdager...

Heisann ... håper alt er bare bra med dere...  her nyyytes sommerdagene -  sol, ja og litt regn sånn av og til - men stort sett har vi hatt det helt supert...

Dagene bare flyr av sted, barnebarn, barn og svigerbarn har vært/og noen er her heldigvis enda - har vært her den siste uka, utrolig koselig å ha de på besøk...   

Sendte gubben på Jula her om dagen, har jo sett disse dekkstolene i div. blader - 2 stk. fikk han med seg, 2 stoler og to fothvilere for under 800,-... det er jo ikke noe å si på det... mange krinkelkroker å male, men er i gang med hvitmalinga...tenkte først å ha de koboltblå, synes den fragen er så flott,  men etter et fam.råd ble de hvite


Montering av dekkstoler... selvfølgelig har bestefar god hjelp...



Tegningen følges nøye...


Den ene stolen ferdig montert... ble så flott attd... gleder meg til å nyyyte noen flotte dager i de stolene... må vel kjøpe ei flaske vin nå...

*****************

Som barn flest  liker også mine barnebarn vann... fra disse tønnene ble vannet bært rundt i hagen, de vanna blomster som bare det... 

Har ikke titta innom hos dere i det siste, blir liksom ikke så masse tid til bloggen nå på sommeren, men sånn uti august er jeg nok mere på nett...

Dere får kose dere masse, og nyte sommerdagene...


5 kommentarer:

liven sa...

Lykke til med malingen da!!
Hadde jeg hatt denne muligheten så hadde jeg nok gjort det!!
Så billige......!!
Her ble nok min kjøpt ferdigmalt og jeg måtte jo betale mer for min ene enn du betalte for to!!
kos deg videre med fine sommerdager Mita:o)

Laila sa...

Sånne stoler har jeg hatt lyst på også, hvor i all verden har du funnet de så billige??
Godt med små hjelpere, og for et herlig bilde av jenta med vannet.
Kos deg fortsatt i sommer.
Jeg var ute å tømte vannmåleren som viste 35 mm??? Tror nok jeg glemte det i går.
Klem Laila

AnneKa sa...

Herlige stoler, kunne godt tenkt meg en slik en!!!

Sologbolig sa...

Kos deg i den nye flotte stolen din ( og vin syns eg du skal kjøpe deg !!) Er tilbake etter nesten 3 uker på farta. Har hatt ein deilig ferie og har hodet fullt av inntrykk og opplevelser. Nyt sommeren videre !

Heidi sa...

Ønsker deg en fortsatt flott sommer!