lørdag 28. februar 2009

Uten data...nesten...

Tusen takk for alle kommentarene dere har lagt igjen her... fikk utrolig mange tips ang. zinkspray... skal nok bli spraya både her og der etterhvert...he,he...

Er for tiden uten data... den har vært litt merkelig i det siste... levd sitt eget liv, på en måte - slått seg av akurat når det passet minst... ikke samarbeidsvillig på noe sett... å nå, er den helt død... heldigvis har jeg overført bildene til en egen base... en lærer jo noe...
Jo da, vi har en data i kjelleren (datarommet, eller gutterommet, gubberommet) men den er stort sett opptatt - og helt bloggfri...ha,ha...ikke nå...




Bildet er lånt fra nettet... her sitter altså jeg da, og venter på ny data... men det gjør jeg ikke... har valsa rundt med vaskebøtta innimellom kjøring og bringing... og kjøring igjen...
Men plutselig er jeg tilbake i blogglandia...
Ha noen supre dager alle sammen... enn så lenge...
Klem Mita...

9 kommentarer:

Hulda sa...

Håper du får datan i orden igjen snart da. :) Fint bilde du har lånt, kjenner det fra en av bøkene til Jeanne d'Arc.

Crinoline sa...

Måtte bare kommentere gangen din.Den har blitt lekker!! Regner med at mannen ikke savner den gamle utgaven lengere?

Merete sa...

datakræsj er pyton kjedlig :(
skal sei gongen din var blitt flott etter at du har malt den!! zinkspray har eg ikkje høyrt om...men må jo vera genial når in er lei av gamle lampar m.m ;)
god helg til deg!

liven sa...

Hei Mita:o)
Så kjedelig når pcen ikke vil samarbeide.......håper det ordner seg snart!!
Nydelig den headingen din:o)
Og lkre bilder du viser!!!

Ha en fin søndag.......tenk vi er i mars:o)

Berit T sa...

Så irriterende når dataen ikke vil det du vil!
Håper du får ny snart da...
Flotte bilder du viser.
Ha en fin ny uke da, nå det jo er mars og våren er på vei!
Klem.

chevostar sa...

uff så kjedelig da at pc en din streiker.... je har vært nesten uten og siden jeg flytta! Den gamle maskinen min var jo helt utgått på dato... men det ordna jeg fint med å kjøpe meg ny pc i forrige uke :)så nå er jeg noenlunde oppe å går igjen i data verden! Men det går tregt med blogging for tiden... jobber altfor masse ... har hatt 60 timer denne uken og skal ha 50 timer neste uke... så blir nok ikke noe særlig aktivitet hos meg da heller! MEN jeg har masse planer! Og det er jo viktig og eller? Har nemlig kjøpt den nye Tilda boken :)

Håper vi bloge snart ;) so long!

Anonym sa...

Heisann Svigermor... Har du vært på sida vår i det siste... og sett den nyeste sida der... tar du utfordringen???

hannemor sa...

Hehe,,,godt du fant en redning da..på gubberommet! Du får sette opp timeplan..for blogg-time!!
Ergelig å være ute ja,,,føler man går glipp av hundre nye innlegg her inne!!

Nydelig bilde du hadde funnet..hadde ikke blånektet på en slik bakgård! (:

Ha en deilig fredagskveld og helg du!!

Bergheim sa...

Huff, det er kjedelig når data,n kræsjer. Føler nesten den er like viktig som lommeboka... Flott innlegg om gangen din. Syns det ble kjempelækkert! En utrolig forandring. Ha en flott Søndag