onsdag 28. mai 2008

Fjortis`n...

Må bare få skryte masse av det fine været vi har her i trøndelag for tiden...


(måtte bare inn for å fortelle dere det da...he,he)...
Noen detaljer fra verandaen (utenfor kjøkkenet) tatt i går kveld..


Lagde et hjerte av hønsenetting... tanken er å få erterblomster til å" pynte" det etter hvert...


Geraniummen er også på plass...





No ska det planlegges bursdag, som blir feira i hele tre dager...



*****************************************



Tenk i morgen er denne lille sjarmøren FJORTI`S...

Jammen har tiden gått fort, synes ikke det er lenge siden han kom til verden...



Gitarspilling... Han var ikke gamle knoppen før "lollo`n" ikke var langt unna når han hørte musikk...

I dag spiller han på ordentlig el-gitar...

Sammen med noen kompiser har han startet band...


Sykkel og Gitar... er det som fyller dagene, og datan...







Å enda et skjønt bilde av lillebroren...

Med tre storebrora er det ikke til å unngå, (de var 13,17 0g 19 år da han ble født)at han ble

en smule bortskjemt...


Familien sjarmis...




Ønskelista for dagen er helt klar:


* Ny el-gitar...


*Ny forsterker... som kan "blåse" huset i lufta...


* Wii


* Penger...


Grattis med 14-år`s dagen i morgen Klompen...


*****************************************************
Ha ei super helg alle sammen, og kos dere masse i finværet...

18 kommentarer:

Elzie sa...

Jag kan skryta med att vi har precis lika fint väder här. Det är +25 grader nu och sol *s*.
Får gratulera den "lille" till födelsedagen, men vad är Wii???
Hoppas du njuter av solen.
Kram Elzie

Anita sa...

Nydelig vær her på Østlandet også!! Men utrolig mye pollen i lufta!! I dag vanner jeg hele hagen bare for å få vasket litt;o) Gratulere så masse til lillevennen! Åh som jeg gruer mg til min minste ikke er liten lenger!! Ha det kos videre i solen! KLem!

♥ Stines hverdag sa...

Deilig med det fine været ja, -koser meg :-)
Kjempe koselig detaljer på verandaen!

Anonym sa...

Hils bursdagsbarnet fra meg da!
masse klem fra mej:)

liven sa...

Gratulerer med bursdag i huset i morgen!! Det var en skjønn gutt:)
Min yngste er også 14.....men han er ikke attpåklatt!! Så han har hatt en hard oppvekst og har ikke blitt bortskjemt:O)
Hos han er det fotball som er det store!!
Ha en fin dag i morgen:O)

chevostar sa...

Flotte bilder du viser fra verandaen din! Flott å høre at det er flere som har nydelig vær om dagen!

Her vaskes og smøres det terrasse for tiden! Så er nok meste parten av døgnets timer ute og styrer vi og! Men det er godt, og gir så masse energi!

Lykke til med feiring av fjortis! Og gratulerer!

Ha en flott helg!

Bergheim sa...

Flotte hagebilder. Vi mangler litt på varmen her i nord. Men håper det kommer snart, og sommeren kan starte for fullt. Ha en fin kveld

hannemor sa...

Hei Mita....åå, det er sååååå koselig hos deg!! Ser ut som utdrag fra et eventyr når man ser hus og hage og alt du har på tomten din!! Stigen ble kjepefin på veggen til klatreblomser! Jeg har noe lignende i butikken min,,men de er små...passer kanskje bedre for de SMÅ plantene jeg får til å vokse,,,hahahaha. Jeg er håpløs.

Og gratulerer med fjortis i hus! En fin tid,,og jammen fint når de er blitt 24 også. Alt til sin tid heter det jo,,og alt har sin sjarm, enten det er babygråt, tenner som klør, skrubbsår på bena, trøttitrynet vil ikke stå opp...gitarspill, ut med gutta,,,osv osv...akk ja, så deilig det er å leve!! ha en finfin dag!

Randi sa...

Ååå...han var jo søt da!! gratulerer så masse på etterskudd!!

Hahaha...kan tro jeg lo godt da du skrev om den turen over straumbrua...godt jeg kan lære bort litt.
Kommer snart en historie time om Mustrøparken og Nils Aas...må bare komme meg dit og tatt bilder. Er litt slitsomt med en hund som har løpetid, hun har jo ikke tid til og vente på meg..hihihi

Ja nå koser vi oss veldig du...er bare innom før solen virkelig setter seg på verandaen. Kaffen er klar, strikke tøyet er funnet frem så nå skal det nytes.
Helge er full booket....jobb, jobb,jobb...neste uke like ille jobb og hytte tur med klassen til Julie...det ser jeg for meg som slitsomt men gøy.

Kos deg ute i solen, en dag må du ta turen innom gartneriet ..der bor jeg.

Klm

Anonym sa...

ja de små søte vokser til..:) Kjempelur ide med det hjertet.. Blir spennenede å se.. Og det drivhuset ditt..??? Trenger vel ikke si så mye mer en at er litt misunnelig jaa.. sååå fint hos deg. Lykke til med feiringa:) klem Thea

Nette sa...

Gratulerer med fjortisen din, Mita!
Så susselig søt han var på det bildet da:)))

Anonym sa...

Här har vi också ett underbart fint väder:-)
Ett stort grattis till 14-åringen.
Ha det gott.
Kram

Hulda sa...

Så fine hagebilder, det hjertet i hønsenetting var en god idè, man kan jo fylle det med mose og blomster. Takk for tipset. Og gratulerer med dagen!

♥ H@rmoni ♥ sa...

En søt liten tass som har blitt fjortis! :O)
Fint hjerte av hønsenetting du har laget. Det er mye en kan bruke det til, og det blir veldig dekorativt.
Her er det strålende vær fortsatt (i Hordaland) og det er så deilig!
:O)

Merete sa...

Gratulerer til fjortisen i huset :o)
Kjempelur ide med hjerte av hønsenetting!! dekorativt samtidig som det gjer nytte for seg ;o)
Ønsker deg ei strålande fin helg, og MÅTTE finveret halde seg leeenge!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gratulerer med bursdag i huset. Høres ut som han får en flott feiring av dere.Koselige hagebilder fra deg as always:o)
Klem

Prinsesse Elin sa...

Her også er det såååå fint vær. Litt for fint for jeg våkner så tidlig at sola kommer:O) men men man sover når man blir gammel. Ha en flott lørdag. Klem fra Elin:O)

Villa Luftslottet sa...

Det stilige netting-hjertet da!!
:D Grattis med bursdagsbarn , og ha en nydelig helg:)