torsdag 27. mars 2008

Award...

Fra Tonje som har Bloggen Landlig Idyll fikk jeg denne koselige oppmerksomheten...
Tusen takk Tonje...





Reglene er som følger:
Awarded must numinate five people, who have not reeciced the award.
The blogs that recive the award must serve some purpose.
Awarded parties must post the award banner on their site.
The banner must reimain linked to the above linked site...
Har valgt å gi denne awarden til fem flotte blogger, som på hver sin måte er helt spesielle, og som jeg stadig er innom...
Ha en koselig dag alle sammen...

6 kommentarer:

Berit T sa...

God morgon Mita, for en overraskelse du hadde da! Tusen hjertelig takk, og gir den tilbake til deg med en gang, for her trives jeg så godt og dette dukkehuset ditt... er helt måløs!

For et flott syskrin du har arvet.Har også godt vibber for gamle syskrin, fordi en gammel snill nabokone hadde et flott som vi ungene fikk undersøke hver gang vi var på besøk.
Jeg var så heldig å få kjøpt et stort på auksjon med innhold, og du kan tro det var mye flott oppi.
Folk trodde sikkert jeg var gal, for jeg kunne ikke holde igjen et gledesutbrudd!
Det diktet var kjempekoselig, en skatt i seg selv.
Nå skal jeg en tur hjem fra hytta, i klubb, og noen ærend, så innover igjen. Har vel en ukes tid igjen med div. maling på dette husprosjektet vi holder på med der, så får vi ta noen uker hjemme og få gjort noe der også. Alltid noe som venter må vite.

Ha en kjempfin dag, mita!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

G R A T t I s !!!!!!!!

den är du sååååå värd!!!!!!

Ha en härlig dag!!!

`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Landstil sa...

Gratulerer så mye med Awarden!!
Og tusen takk for hilsen på bloggen :)

Ja sommeren er såå etterlengetet nå.. Vi driver å planlegger mamma og de sin hage + at vi skal bygge en låve til butikken! Blir kjempe gøy!

Klem

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Gratulerer så masse med award!
Å TUSEN, TUSEN takk for at du ville dele den med meg!
Den varmet godt på en ellers så kald dag her i nord.
Holder meg inne med hekletøyet mitt;)
Ønsker deg en kjempefin kveld Mita!
Klem fra chatrine:)

FO - 2 sa...

Gratulerer med utmerkelsen. :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gratulerer med award! Du for et skjønt syskrin, herlig innhold.
Skjønner du er glad.
Klem