søndag 30. desember 2007

Snart 2008...

ååå

Nyttårsaftetn nærmer seg og et nytt år...
2008...
Håper 2008 blir like bra som 2007...
Selvfølgelig kunne noe vært anderledes, men i det store og hele har 2007 vært et topp år...
Her feires nyttårsaften sammen med eldste sønn og hans familie...
Middag for 7 på kvelden, og menyen er den vanlige...
Kalkun
Potetsalat
Waldorfsalat
Ris
Salat
Og en knallgod saus...
Is og kaker...
Ellers så går vi jo i helspenn og venter på telefon fra nest yngste sønn da... de har termin 2 januar 2008... Da blir vi besteforeldre til nr 5... en liten gutt- (hvisker... Bestefaren har allerede kjøpt RBK smokk...he,he - ikke si det til noen)
~~~~~~~~~~~~~

Da vil jeg ønske dere alle her i Bloglandia et riktig
GODT NYTTÅR....



En blomsterbukett til deg fra meg...

Håper dere alle får en koselig kveld...


Takker for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen på bloggen min...


Da blogges vi i 2008...
.
ååå
18.35 i kveld ble vi besteforeldre til en liten gutt...
30 Desember 2007...

42 kommentarer:

liven sa...

Hei. Ønsker deg et godt nyttår:)
Og tusen takk for kommentar. Synest dette er kjekt jeg altså:)
Klem fra meg

Elzie sa...

Ja, jag går också och väntar på ett tecken från sonen. Förhoppningsvis ska det dröja en tid till.
Er nyårsafton låter härlig. Vi ska vara själva (som vanligt) och ha fläskfilé, kantareller och hasselbackspotatis. Gottigott gott. Till efterrätt blir det ris á la Malta. Fast vi äter det mitt på dan. Man blir så däst när man äter för sent, tycker jag.
Hoppas ni får en trevlig kväll och JAG hoppas att 2008 blir ett bra mycket bättre år än 2007.
Gott nytt år min vän.
Kram Elzie

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilken meny och härliga nyårsbilder!!! Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig! Mari.

Photo-Me-Life sa...

TUSEN TAKK

Jeg ble så hoppende glad i dag at nå går jeg rundt meg selv. Om en time er han her....

Hulda sa...

Godt nytt år til deg! Høres ut som dere får en koselig nyttårsaften i morgen. :)

Huset i Hagen sa...

Godt nyttår til deg også! Koselig besøke bloggen din igjen. Det er lenge siden jeg var på besøk her sist :0) Maaaange fine bilder fra en kreativ dame ;0)

Heidi sa...

Tror nok du var en av de første som jeg traff på i bloggverden for et år siden, koselig har det vært:0) vi blogges i 2008! Godt nytt år til deg og dine! Klæm fra nord!

Anonym sa...

GRATULERER!!Så koselig med en ny i arverekken:)Nå er dere vel helt i "hundre"?Ha en flott nyttårsfeiring!

minerva.jor sa...

GRATULERER MED BARNEBARNET:)
En stor gave i avslutning på året.
Godt nytt år:)

Anne-Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne-Berit sa...

Hei på deg,og gratulere så mye med det nye barnebarnet,så gøy da,helt på tampen av året.Ønsker deg og dine et flott år 2008.Klem fra meg:o)

Linda sa...

Hei!Gratulerer med nytt barnebarn.
Flott gave på nest siste dag i året.Mye flott i butikken din.Takk for hilsen hos meg.Hurra for bestemor. Ha en flott kveld i morgen.Hilsen Linda :))

Klarafina sa...

Gratulerer med den nye lille gutten! Den menyen ser deilig ut. Ha en fin nyttårskveld!

Whoopsi Daisy sa...

GRATULERER med den lille. Det er sååå fantastisk deilig med små undre. Tenker Rosenborgsmpkken blir god å ha :o)

Ønsker deg og alle dine et
GODT NYTT ÅR.

Takk for inspirerende blogg.
Mvh
Whoopsi Daisy

Nette sa...

Åååå, gratulerer kjempemasse med lilleprinsen!!!! Frysninga nedover ryggen no ja:)))
Og godt nytt år, kjære deg!

Anonym sa...

Gratulere så mye som besteforeldre. Lykke til med det, og med alt annet i det nye året.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Innom fpr å ønske deg godt nytt år.
Ha ei fin fering av det nye året.
GRATULERER så mye med nytt barnebarn,kjempe koselig.

Anonym sa...

Ååå.. Gratulerer! Så koselig å lese :o) Håper dere får en knall nyttårsfeiring. Her blir det stille og rolig med god mat og kos med barna. Litt raketter for Marius sin skyld også. hihi, han er vel den eneste som syns vi har for få av dem.

Anonym sa...

Hipp, hurra og gratulere som besteforeldre. Regner med at dette satt tonen for morgendagens feiring. Setter vel en ekstra piff på det hele dette ! Så morsomt ! Ønsker dere et fredfyllt og innholdsrikt nytt år ! Takk for hyggelige kommentarer i året som snart er over. Vi "blogges" så klart i det nye året ;o)

Emmeline sa...

Gratulerer med et nytt barnebarn, SÅÅÅÅ kjekt og spennende!
Ja dette kommer til å bli en godt år for dere det lover jo veldig bra å få et nytt barnebarn rett før nyttårsaften:)
Ønsker deg og dine en fin nyttårsaften, menyen tyder på at det blir en skikkelig festaften hos Mita i år!!! Kos dere:)

Anonym sa...

GRATULERER med barnebarnet, den beste nyttårsgave, tenk å starte året 2008 med et nytt vidunderlig barn. LYKKE!
Ønsker deg bare et riktig godt nytt år.

Kreoline sa...

Gratulerer så mye med det lille guttebarnebarnet, en fantastisk slutt på året. Ønsker deg et godt nytt år i 2008, kos deg med familien på nyttårsaften.

liven sa...

Hei. Gratulerer med den lille:)
Det var nå en fin avslutning på 2007. Ha en fin nyttårsfeiring:)

Anita sa...

Åhh! Gratulere med barnebarnet!! Og godt nytt år til deg og dine fra meg!!

MODERN COUNTRY sa...

GRATULERER MITA!! Så koselig med enda en! Du hadde jo besøk av fire små, hvis jeg ikke husker feil, i Jula? Dere har vel kost dere gløgg ihjel, å sånn skal det også være. Det har en toppers Jul her og. Tusen takk for alle koselige meldinger i året som gikk, at du tok deg tid, for fine inspirasjoner, for din bukett (thanks!!) og for gode ønsker. Sender deg også mine aller beste ønsker for det nye året. Kos dere masse i kveld, Godt Nytt År!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med ditt 5. barnebarn -
du er jammen meg rik :-) Og han er heldig, tenk RBK smokk - fin start for en liten fotball-pjokk.
Ønsker deg et riktig godt nytt år, håper du får kost deg masse med alle fem små skattene. Klem :-)

Merete sa...

Gratulerer så mykje med barnebarn nr 5 :o) det var ei flott nyttårsgave! Takk for koseleg "bekjentskap" i året som har gått!! Du har vore til inspirasjon for meg i året som har gått med bl.a alt det flotte du har laga :o) Ønsker deg alt godt for 2008!!

Anonym sa...

Gratulere som besteforeldre.
Tusen takk for koselige kommentare på bloggen min.
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år.

Anonym sa...

Heisann og hoppsann. GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE som besteforeldre nok en gang. Da ble det en gutt inn i jenteflokken, stakkar, bra han ikke vet noe enda :-) Men onkel har vel noen råd om hvordan man takler en haug med overivrige små jenter. Kos dere på nyttårsaften, og godt nytt år. Kom gjerne på besøk neste år :-) klem fra meg

Petunia sa...

Gratulerer så mye med barnebarnet! En fin måte å starte det nye året på!
Ønsker deg og din familie et riktig godt nytt år!

FO - 2 sa...

GRATULERER! :)
Ønsker deg en fin nyttårsaften og ett riktig GODT NYTT ÅR! :)

Berit T sa...

GRATULERER med det nye barnebarnet!!!
Vil ønske deg og din familie en fin nyttårshelg og alt godt i det nye året!!
Klem

chevostar sa...

Godt nyttår Mita!
Og masse masse gratulerer med det nye barnebarnet!!!! Det er nok kjempe stas!!
Ha en flott nyttårsaften!

ENGEL sa...

gratulerer som bestemor!og de beste ønsker for 2008!

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer så masse med en ny liten gutt, med RBK smokk!:)
Tusen takk for alle de fine innleggene dine, som jeg får ta del i å lese!!
Gleder meg til å følge din blogg videre i det nye året som kommer!
Ønsker deg og dine en fin feiring i kveld, og et Riktig Godt Nytt År!
Klem fra chatrine:)

Sol sa...

Å gratulerer så masse. Så moro da. Det er stort å bli besteforeldre. Varm klem, og ønske om et godt nytt år til deg!

AnKa sa...

Gratulere som besteforeldre igjen, tenk for en nyttårsgave:-)
Ønsker deg og dine et flott nytt år.
Klæm tell deg

Alma Merethe sa...

Gratulerer, gratulerer det ble en ekstra stass på det nye året som kommer skjønner eg..

Ønsker deg Godt Nyttår med masse inspirasjoner som kan være til nytte og glede for enn og enn hver.

Takk for det gamle og lykke til med 2008..

Reginas Cottage sa...

Herrliche Neujahrsbilder.
Wonderful picture.
I wish you for that year health,luck
and satisfaction.
You have a wonderful blog.
Regina

Brocante sa...

Kjære Mita - så moro med et helt nytt lite barnebarn! Heldig er dere - jeg håper og håper, men sønnene mine har så mange ting de skal gjøre før de tar skrittet og planlegger familie. Jeg håper nesten det skjer uten at de planlegger for mye. For en julegave dere har fått! Graturlerer med barnebarnet.
Hilsen Brocante

Marie sa...

Gratulerer med veslegutten! Godt nytt år til deg og dine!

Klem

Lovise sa...

GRATULERER. må det nye året bli kjempefint:)